Zdaj na voljo le v digitalni obliki! Naročite svoj DVD-izvod. Naročite!
Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.Prijava
Več o tem orodju.
Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.
* Za podroben prikaz poslovanja podjetja se prijavite na Bizi.
Matična: 9948511000
TRR: SI56020143271019802
Čisti prihodki od prodaje: Prihodke preveri na Bizi
Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: Dobiček ali izgubo preveri na Bizi
Išči LAHKO BRANJE, POSLOVNO SVETOVANJE, ŽIVA JAKŠIĆ IVAČIČ, S.P. na: