Orodja

Opozorilo

Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.
Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.

Več o tem orodju.

Opozorilo

Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.
Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.

Več o tem orodju.

Opozorilo

Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.
Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.

Več o tem orodju.

Opozorilo

Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.
Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.

Več o tem orodju.

Opozorilo

Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.
Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.

Več o tem orodju.

Opozorilo

Uporaba orodja je omogočena samo za registrirane uporabnike.
Pridružite se preko 110.000 registriranim uporabnikom ITISa in koristite vse naše "ugodnosti". Registrirajte se tukaj in zdaj.

Več o tem orodju.

LAHKO BRANJE, POSLOVNO SVETOVANJE, ŽIVA JAKŠIĆ IVAČIČ, S.P.

Podjetniške in poslovne storitve
Odpiralni čas
Danes: (-)
Izpiši vse odpiralne čase

Odpiralni čas

Podatki o odpiralnih časih podjetja niso na voljo
Preverite na spodnji povezavi

Kontaktne informacije

podatki

* Za podroben prikaz poslovanja podjetja se prijavite na Bizi.

Matična: 9948511000

TRR: ni podatka

Čisti prihodki od prodaje: Prihodke preveri na Bizi

Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja: Dobiček ali izgubo preveri na Bizi

Več podatkov na Bizi

Išči LAHKO BRANJE, POSLOVNO SVETOVANJE, ŽIVA JAKŠIĆ IVAČIČ, S.P. na: